Sandera Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Jag måste köpa tusch att färglägga med <_< I allafall,den här bilden kluddade jag för ett tag sen,och resultat blev att nästan alla mina dyrbara bläckpennor tog slut :O Jaja.Tur att det är jul snart.I allafall,konstruktiv kritik,javisst :D Var inte för hårda bara,tänk på att jag bara är 13 år xD http://www.sheezyart.com/view/50028/ Jag laddade upp den snett i scannern xD Och nu,damer o herrar,en bild jag gjorde på en oekaki.Tog typ...90 minuter,eller nått.Det är Dark från DNAngel; http://www.sheezyart.com/view/50064/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Ja bara 13 år och redan riktigt grym.....du har potential ska du veta, fortsätt teckna så kommer du att bli väldigt supergrym. väldigt bra bild...fast jag kan tycka att ansiktet känns lite väl avlångt, men det är inget som ser fel ut, enligt mig. Ett stort välkommen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Men det spelar ingen roll om du är 13 lr 23 år det handlar om talang inte ålder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 vill du ha ett bevis? du är 13, och tecknar bättre än mig som är 16... keep up the good work! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Ålder spelar visst en stor roll, destå äldre man är desto längre tid har man haft på sig att skaffa erfarenhet. Sedan att man har talang gör bara att man lär sig allt snabbare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 You beat me to it Skatan :) Låter som du är lite avundsjuk Thosen? ;) Sandera, du har stor potential, fortsätt träna så kan du bli hur bra som helst :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 japp, väldigt sant Skatan, och ju yngre man är desto mer tid har man på sig att bli bättre(antagligen). Den andra bilden btw va inte lika bra som den första men den va fortfarande ganska bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ainat Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Men det spelar ingen roll om du är 13 lr 23 år det handlar om talang inte ålder. jaha då är det kört för mej då XD övning ger färdighet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Snygga! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Låter som du är lite avundsjuk Thosen? ;) Avund sjuk nej!1 ;) O ja glömde ge kritik bildera va super snygga men bild nr.1 lite lång hals bild nr.2 vet inte lite stor näsa men dom eager! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Ganska så snygga, träna på, så blir du väl bättre.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Ålder spelar visst en stor roll, destå äldre man är desto längre tid har man haft på sig att skaffa erfarenhet.Sedan att man har talang gör bara att man lär sig allt snabbare. Jo, men då spelar det ju också roll när man börjar, en 14-åring som tecknat i fyra år ritar säkert bättre än en 20-åring som har tecknat i ett år... eller hur? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet november 29, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Tack för alla kommentarer! Jag vet att min anatomi är superdålig xD Jag tror åldern spelar roll.Om man är 40+ har man ju kunnat träna länge,eller hur?Själv har jag kluddat sen jag var liten ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Ja men man behöver en viss så kalad talan ajaj den diskutionene får man fortsätta på i priv mess.Men kan du inte lägga upp hela kroppen på en bild? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet november 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Hm.Kanske.Beror på om jag hittar en bild där jag gjort en någorlunda bra anatomi xD Jag får leta senare..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 ...Herregud o_o Fick just ett mejl från Shonen Jump.En av mina bilder kommer att publiceras i nr 2/05 :D :D :D :D :D :D :D :D +ler så att käkarna gör ont+ Troligtvis är det den första bilden jag laddade upp här,men jag skickade in båda två,så vilken dom publicerar återstår att se.... +dansar+ xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yuriko Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Fin fin bild!! ^^ själv så e jag bara tolv år...Du ritar sk*t snygg! ;) Men kan du visa bilden som du skickade till Shonen Jump? (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Men bildwerna är ju här! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Bilden var fin men jag gillar inte den stilen så mycket. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Skickade över e-mejl,det är bilderna jag laddat upp här ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex89 Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Dina bilder är snygga men jag tycker att ögonen sitter långt ifrån varandra på den andra bilden. Det är väldigt synd för i övrigt pratar vi perfection! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olofgr Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Jättebra, öva vidare så kommer du att bli mästare på att teckna. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg