Elwin_Baltia Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Äntligen har forumet på Zmanga börjat leva igen. Jag hoppas detta kommer som en god nyhet för er som saknade forumet. =) Kära någon! Det är nästan 3 år sedan jag blev medlem där! Det börjar få en gnutta nostalgivärde för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Yatta!! Hurra för zmanga :D Är nästan 3 år sen jag blev medlem där också *nicka* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 jag tror alla som va riktigt fans kolla sidan varje dag om det funka :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet december 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Verkar som att det är fler personer här som är positiva till det till skillnad från på Animanga där jag fick tråden låst på grund av personer som tjafsade. http://www.animanga.nu/comments.pl?cid=267968 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 wow... såndär läsning som jag bara blir irriterad av. ett sånt sågande av zmanga kändes inte särskilt motiverat (och varför skulle ett forum vara oseriöst bara för att de kör phpBB? såå farligt är det faktiskt inte). de verkar nästan lite dryga på animanga.nu ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 wow... såndär läsning som jag bara blir irriterad av. ett sånt sågande av zmanga kändes inte särskilt motiverat (och varför skulle ett forum vara oseriöst bara för att de kör phpBB? såå farligt är det faktiskt inte). de verkar nästan lite dryga på animanga.nu ^^; "OMG min polare som typ e bäst på CS lixom sa att phpBB bara e värsta noob-hemsidan!!!1??!2 LOLOL" anime.se har ju också phpBB, och imo är UBB-stilen på trådar bra mycket skönare är den de kör på animanga... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet december 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Själv besöker jag fler forum än att vara bunden till ett enda, precis som när man läser flera tidningar och jämför. B) För mig är inte utseendet viktigt, utan innehållet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Äschpäsch. Riktigt lidande är när forumet ligger gratis hos EZboard och man blir bombarderad av en massa reklam så fort man vågar sig dit Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg