kredzell Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 e det någon som kan säga några bra anime serier!?? *animer jag ser på lr reddan set på naruto* Neon Genesis Evangelion *full metal panic 1 och 2 *Full Metal Alchemist *berserk och bleach* ...om ni kan någon bra anime utom de ja skrev skriv så det blöder :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Tenjou Tenge Air Master Stellvia of the Universe Onegai Teacher Onegai Twins Noir Hellsing Bland andra.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Kimi Ga Nozomu Eien < Ett måste. =) Shingetsutan Tsukihime < Också ett måste. Hitsuji no Uta, To Heart, Boys Be, Zone of the Enders. De två första är så bra! =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Kimi Ga Nozomu Eien < Ett måste. =) Aaargh, glömde den viktigaste av alla..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rajala Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Wolf's Rain. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 e det någon som kan säga några bra anime serier!?? Hm... Naruto, Eva, Full Metal Panic, Stålalkemisten? Jag skulle säga att du borde ta en titt på Flame of Recca, Hunter*Hunter, och kanske Yu*Yu*Hakusho. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Om du gillade Berserk kommer du att älska Gungrave:) Liknande berättande, börjar med ett skumt(och uselt) avsnitt, vilket sedan fortsätter tillbaka i tiden. Det handlar om vänskapen mellan två personer, "familjen"(Millennion, en stor organisation, maffia typ) och andra relationer med vänner och fiender. Första delen är utan tvekan det bästa jag sett inom animescenen. Andra delen kan ses som lite sämre, dock hålls karaktärsutvecklingen, animationerna, musiken och allt annat på topp, så man kan helt enkelt inte annat än älska den :) Den är lite dyster/mörk/deprimerande på sina sätt, men det höjer bara betyget. Perfekt slut också ;) För några screenshots: http://www.anime-planet.com/animerec/675.html Klicka på kameran. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Varför glömmer alla Pokemon? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naliam Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Berserk animen är ju tyvärr inte klar, dom ahr ju slutat gjort den om jag mins rätt, manga fortsätter däremot... bra anime...varierar per person ^-^ älskar all anime jag ser och därför har jag typ ingen riktig favorit...men om det skulle vara så liger nog Hunter x HUnter och Shaman King bland dom bästa ;) sett för mycket för att komma ihåg alla ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kredzell Skrivet november 29, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 aja glömde att jag har reddan set flame of recca :D*sry glömde skriva det * Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Vandread Cowboy bebop Trigun Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Du måste se min Favoritserie just nu: the Prince of Tennis "Tennis must not be used as a tool to breed hatred." Fuji Syuusuke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 :) Smaken är som baken, men som sagt det finns nog en tråd jag har gjort med top10 serier. http://www.anime.se/forum/viewtopic.php ... highlight= du kan ju kika lite där :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Silver Fang tycker jag att alla ska se,för den är den bästa animen jag har sett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 NOIR. Sjukt bra, underbar musik. Två unga flickor, massor av vapen. Vad mer kan man begära? :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Två unga flickor, massor av vapen. Vad mer kan man begära? :] Låter ju för sjutton som något jag skulle säga. Oh well. Måste kolla in Noir. Min lärare i svenska går ju runt och säger att Noir är det bästa som finns också så... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 chobits Samurai deeper Hellsing Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Noir & chrno crusade är väldigt bra. Sen har vi Nagareboshi gin (silver fang) & starzinger också, 2 gammla klassiker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Prince of Tennis. Superbra serie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 NOIR. Sjukt bra, underbar musik. Två unga flickor, massor av vapen. Vad mer kan man begära? :] Blod :P Störde mig en hel del på att allt blod var helt borttaget. I en sådan typ av serie behövs det för att bidra till mer realism eller för att kännas seriösare, om det skulle varit en komedi vore det lugnt, men eftersom att den är så pass seriöst framställd annars så. Musiken är grym dock, och annars är den bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Bra serier: Escaflowne Trigun FMP Hellsing Gunbuster se även: Kamui no ken (Film) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg