kakan Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Sådär nu börjar det arta sig faktiskt idag fick jag 1 energy cap (6totalt), 1*5 missil grunka (60har jag nu plats för) och så har jag fått Ice beam. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 ice beam e härlig, lite seg bara O_o blurg, ingen som lirar mp2 då? nyfiken på vart folk e... själv har ja suttit fast på ett ställe i ett par timmar nu :sleep: nåja, man kommer väl därifrån förr lr senare ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Om jag inte får MP2 i julklapp så kommer jag nog köpa den nån gån efter jul. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 ne, hoppas bara de e deåliga löjliga rykten om den där filmen, vill inte ha nån sån... Nja alltså det kommer att komma en film, tror nog den är regisserad av John Woo och är just nu försenad. Jag ska nog ändå gå och se den, iochförsig tror jag knappast att man kan skapa bra story, skådespelare osv. Men om det nu är så att John Woo regiserar kan man bara hoppas på grymma fighter i Slow-Mo :D. Om det blir för många nackdelar i filmen dras Samus i smutsen, och då får John smisk! Jag ska nog önska mig skiten i julklapp. Fast jag undrar om morsan har råd när jag tjatat om Berserk och Akira boxen i flera dagar :P Jag vågar nog inte köpa MP2. Det finns andra spel prioterade på listan, bla Castlevania. Sen har jag redan köpt Sonic Mega Collection för mina pengar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 suck.. dags för mej o gå köpa mej en pistol, lr en jäkla shotgun så jag kan skjuta mej själv då... vill inte ha nån metroid film >_< visst regisserar han bra, men metroid kommer bli förstört efter att dom gjort en totalt superfloppig film.. plus att ha nagelinga jolie som samus är ju som att använda en kossa som spiderman :sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Tja den som lever får se ;) Denna dag har bara rusat förbi känns det som, för några timmar sen fick jag Gravity suit, 1 energy cap och så har jag utforskat en hel del. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 najs najs, har även lyckast göra en hel del själv på MP2 ^__^ gillar verkligen inte o möta undervattensbossar ;__; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet december 11, 2004 Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 Jahapp. Hur mycket har ni i procent på Metriod Prime 1? Själv så har man ju 95 i item och 99 i scan :D hittar inte den tredje pirate data dock :sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 på ettan? oh, 100% =:)= jobbar på att få det på tvåan nu.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Förvånar mig inte :) Men idag lyckades jag få 100% i allt! Sucsess! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 grejt :) men spelar du tvåan nåt då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Buhu... Varför, oh varför skulle jag önska mig MP2 i julklapp? Nu vågar jag inte köpa det fall någon ger mig det... ARGH! 12 dagar kvar! Har just varvat ettan en gång till för att dämpa abstinensen men det gjorde bara sakan värre... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg