Alcarcalimo Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Bilden ska föreställa en gammal ärrad paladin,som trots år av lidande och krigstår fast vid sin tro. Den är väl inte i samma klass som de flesta av er tecknare här på forumet, men jag vart rätt så nöjd med den. http://img.photobucket.com/albums/v256/ ... aladin.jpg ----- En orc den här gången. Har upptäckt vissa fel i anatomin nu i efterhand, men bortsätt från de så är jag nöjd med denna bild. http://www.deviantart.com/view/12823676/ Som ni kan se på dessa 2 bilder så är jag ingen hejare på att rita dynamiska "poser" men jag försöker öva på det så det kan bli lite mer fart i mina bilder :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 . Den är väl inte i samma klass som de flesta av er tecknare här på forumet, men jag vart rätt så nöjd med den. Nej juste. Du överklassa dem andra! Den här bilden ägde ju! Rigtigt härliga var vapnen måste jag säga. Som sagt rigtigt snygg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Håller med...riktigt bra bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 , den där bilden är nåt av det bästa jag sett på denna sida! *önskar att jag kunde rita så* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Det var som en blixt från klar himmel då jag inte sett någon av dina bilder förut. Riktigt Riktigt, RIKGTIGT snygg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Den här bilden är helt klart i samma klass som de andra bilderna här på forumet, om inte högre! Hursomhelst, väldigt snyggt.. MER! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 här ska de inte talas om o va i samma klass som nån, den bilde nva ju skitsnygg, gillar detaljerna! inte färglägga den?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet november 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 27, 2004 Oj hade inte väntat mig så positiv respons. Tack så mycket :) @ebba jo, jag ska väl försöka färglägga den inom en snar framtid Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 27, 2004 Anmäl Share Skrivet november 27, 2004 vad var det för negativ inställning :P Den var übersnygg ju ^^ Mycket detaljer också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet november 27, 2004 Anmäl Share Skrivet november 27, 2004 Otroligt snygg bild, bra jobbat :) Fötterna ser för fyrkantiga ut och ansiktet är inte på topp, annars är resten bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet december 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Bump! Ny bild :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Den va ju asgrym!...fast jag hade nog gillat den bättre i blyertsversion. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yuriko Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Gud va coola!! B) *_* Vill oxå rita så snyggt!! Men den sista bilden så gillar jag inte midjan så mkt...även om det ska vara så... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Jättesnygg!Jag stör mig lite på huvudet av nån konstig anledning,annars rockar den :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg