.jpboy Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 hallå tänkte se på lite film på lördag skicka ett mail så kan ni också vara med o se på lite filmer. Skicka ett mail till bo90phwi@skola.sundsvall.se om ni är interesserad. Om det blir några så skickar jag en hotmailadress som ni addar. Alltså jag tänkte spela animefilmer i webbcammen och ljudet i micken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Olagligt? Får nog inte postas på detta forum. Vem väjer förresten att se på anime med dålig kvalité över webcam o mic, istället för att skaffa den själva? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.jpboy Skrivet november 25, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Wilcon sa: Olagligt? Får nog inte postas på detta forum. Vem väjer förresten att se på anime med dålig kvalité över webcam o mic, istället för att skaffa den själva? ;) olagligt?? det är ju dvd filmer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Det du försöker göra är nog olagligt fastän du köpt filmerna. Man får väl inte visa inför grupper (tex bussar, i salonger etc utan tillstånd) skulle tro att detta faller in på samma område. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-8 Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 men får man inte visa en film man köpt för sina polare då? även om man sitter på en buss och inte är 50 pers hemma hoss sig själv? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 jag är lite osäker på vart gränsen går. ni får helt enkelt läsa lagen. det brukar ju stå i början på filmer hur man får visa den också, kan vara bra att kolla där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Citat men får man inte visa en film man köpt för sina polare då? även om man sitter på en buss och inte är 50 pers hemma hoss sig själv? Alla användare i världen som använder Internet är INTE dina kompisar. Optimist där. Har du inga vänner i verkliga livet som du kan kolla tillsammans med? Varför inte introducera för de som aldrig sett japansk tecknad film förut? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Elwin_Baltia sa: Alla användare i världen som använder Internet är INTE dina kompisar. Optimist där. Har du inga vänner i verkliga livet som du kan kolla tillsammans med? Varför inte introducera för de som aldrig sett japansk tecknad film förut? Jag tror för det första inte att han syftade på att ALLA på internet är hans "polare". Utan snarare att det är ett sätt att visa filmen på. Och om man visar det för folk över internet kan man då hävda att det är ens vänner. Etc etc... Att han har vänner i det verklige livet hör verkligen inte hit, så den frågan tycker jag var löjlig. Det är mkt möjligt att han har det, men vill göra ngt nytt. Ngt spec, för de som redan är intresserade. Ska jag vara ärlig tror jag det är väldigt hårfint enligt lagboken. Jag vet faktiskt inte, och jag tänker inte läsa lagboken heller. Jag är dock lite skeptiskt till idéen. Jag menar, helt ärligt, det kommer verkligen inte vara bra bild/ljud på något sätt. Om man nu jämför dvs. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Citat Utan snarare att det är ett sätt att visa filmen på. Ganska kreativt får jag lov att skriva, fast ack så otympligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Webcamera? Ursäkta men.... va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Sailor Storm sa: Webcamera? Ursäkta men.... va? Mjo. Så sant som det var sagt. Tror ärligt talat att WinAMP-tv skulle funka mycket bättre. Inte för att de är vidare lagligt alla gånger... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg