Weee Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Det var längesedan jag kladdade ner något, fick för mig att jag skulle ta och rita lite igen och det gick väl mindre bra men det var kul att leka med photoshop igen ^__^ orkar inte göra klart bilden mer än vad den är och den är jättekladdig men men..sånt är livet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 Den var.. Fin. Lite deprimerande kanske.. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 Snygg gillar håret.... ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 Bra bild, Blood... BLOOD! Seriöst så var mycket bra gjord, giller ansiktet och håret.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 du har verkligen lyckats få till blodet runt kulhålen i väggen...mmm...blood XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 Jag gillar den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Snyggt blod, snyggt hår o ansikte. Finns egentligen inga fel ur mina ögon :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Mmm, jag gillar dem silistiska vingarna och faktumet att kulorna åkt igenom hans kropp men ändo inte skadat honom :O Lite som i pulp fiction ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet november 27, 2004 Anmäl Share Skrivet november 27, 2004 Bra bild, Blood... BLOOD! Seriöst så var mycket bra gjord, giller ansiktet och håret.. blood gillare.. gå blöd ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Weee Skrivet november 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Tack alla för era svar ^^ Skatan milla: Tanken var att han skulle ha blivigt skjuten och att han var död nu men men, sålänge du gillar den är jag nöjd ^^ Pulp fiction är förövrigt en väldans trevlig film Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg