AnkU_ Skrivet mars 28, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2005 Bleach e ju helt klart bra! =) Rolig humor oxå. Förstår inte varför ni inte vill se den .. *funderar* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Bleach e ju helt klart bra! =) Rolig humor oxå. Förstår inte varför ni inte vill se den .. *funderar* word XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 bleach är i samma klass som naruto... helt enkel underbar >:D satt å rå körde igenom 24 avsnitt... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Får nog säga att, anledningen till att många inte tycker den är bra är för att det finns mycket bättre som man redan sett.... Ontopic: Jag tycker det är en go serie med skön humor, MEN den är seg som fan i början och fighterna som någon annan skrev, är väldigt löjliga. Men nu såhär runt avsnitt 16-17-18 börjar den ta sig... Så nu är det vips en mycket sevärd anime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordGalak Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Jag tycker att bleach är en bra serie ingen naruto klass men ok. Visst den var lite trög i början men nu är den riktigt underhålande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 vet nån vad det är som dröjer med avsnitt 26? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bleach94 Skrivet mars 28, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2009 Är det nån som har läst sista mangakapitlet 351 undra hur det blir med hollow ichigo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 28, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2009 Japp. Inget som man inte förväntade sig, men ändå lika tillfredsställande. Fast denna konversation bör nog hållas i Manga-sektionen, i och med spoilers för animé-tittarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bleach94 Skrivet mars 28, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2009 aha finns det, det viste jag ej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet maj 15, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2009 Har toshiro samma röstskådespelare som Edward Elric , eller har de bara väldigt lika röster. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 15, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2009 Det är Romi PAKU i båda fallen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet maj 15, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2009 tänkte det, skumt att jag inte har lagt märke till det innan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juli 30, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2009 någon som har sett avsnitt 230,vilken förändring, vinklarna musiken stämningen ochinte minst striderna, tror det kommer bli en riktigt bra filler Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet juli 30, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2009 Ja, jag tror det kan bli rätt intressant. Till och med Tite Kubo har sagt i en intervju att han är positiv till fillern, så det här kan nog bli bra. Fast filler-avsnitten i Bleach brukar oftast (med vissa undantag) vara rätt okej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 30, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2009 Dom har väl i alla fall ansträngt sig någorlunda med storyn till de större fillerarcen, och det ska dom ha creds för. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet augusti 1, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2013 Lite äldre nyheter som jag snubblade över idag :) Bleach ska tydligen få en hollywood film http://www.ign.com/articles/2012/02/23/bleach-movie-announced Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alphapork Skrivet december 2, 2013 Anmäl Share Skrivet december 2, 2013 Är det värt att börja titta på denna animen nu? Har hört mycket illa om fillerepisoder och dåliga arcs så jag vet inte om jag vill dyka in i ännu en lång shonen med den sortens recensioner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 14, 2013 Anmäl Share Skrivet december 14, 2013 Är det värt att börja titta på denna animen nu? Har hört mycket illa om fillerepisoder och dåliga arcs så jag vet inte om jag vill dyka in i ännu en lång shonen med den sortens recensioner. Om det är värt vet jag inte (har aldrig sett nåt av den), men den är ju åtminstone slut nu, så det går ju att hoppa över alla utfyllnadsavsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg