Mekurion Skrivet januari 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 Som sagt, knappast lika bra som naruto, men det går helt klart att se på. jag gillar Kon! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 ööh.. sett 14 epis nu och ser inte mkt te story.. helt klart besviken.. det känns jobbigt o knäppa på nästa avsnitt.. ett stort (-) (minus) :D Det jag gillar med serien dock är när dom glider runt o slår gubben sin.. han lyfter hela serien.. men inte tillräckligt imo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Jag tycker den är bra, har sett alla utsläppta episoder.. Någon som har någon aning om hur lång den kommer bli på ett ungefär? Är det någon som vet när Soundtracket släpps? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Mangan håller fortfarande på (den är på kapitel 167 om jag minns rätt, och animén, episod 18, motsvarar kapitel 63 eller nåt)... Jag vet inte om något specifikt antal episoder är satt, men ett par, tre "kullar" på 13 episoder kanske? Kanske gör en Naruto av det hela... Dock så avverkar animén lite för många kapitel per avsnitt för det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Jag har hört att den skall bli 52 avsnitt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Usch jag hoppas dom verkligen inte gör en "Naruto" av den här. Inte så stor risk tror jag heller. Gillar inte utdragna serier Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 26 episoder på denna serien hade varit perfekt tycker jag :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Bleach kommer nog hålla på länge- med tanke på att mangan fortfarande skrivs och att animén tuggar av ett redigt antal kapitel per episod. Och i mangan finns det änsålänge ingenting som skulle kunna utgöra en naturlig slutpunkt för animén. Eller jo, kanske där mangan är precis nu. Men inte innan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Talim_Freak Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Jag har sett 15 avsnitt av Bleach, min brorsa kommer hem med dom i samma takt som de översätts. Så bra! :D :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Bleach kommer nog hålla på länge- med tanke på att mangan fortfarande skrivs och att animén tuggar av ett redigt antal kapitel per episod. Och i mangan finns det änsålänge ingenting som skulle kunna utgöra en naturlig slutpunkt för animén. Eller jo, kanske där mangan är precis nu. Men inte innan. Fast det är ju inte heller så ovanligt att animér struntar i naturliga slut punkter och gör en egen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Tycker Bleach är helt underbar. Har sett 11 första epsioderna, lär se fler snart. Rukia är söt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Ni måste bara se Bleach 19! Bästa avsnittet Hittils (STORT!) Tror det kommer bli bättre och bättre ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Ni måste bara se Bleach 19!Bästa avsnittet Hittils (STORT!) Tror det kommer bli bättre och bättre ;) öööh.. tack för upplysningen? om man följer en serie är det brukligt att kolla på de senaste avsnitten :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Vissa kanske inte följer serien utan slutat på avsnitt 15 (som min kompis) och därför upplyser jag dem att ge serien ännu en schans och kolla åtminstone till avsnitt 19.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Vissa kanske inte följer serien utan slutat på avsnitt 15 (som min kompis) och därför upplyser jag dem att ge serien ännu en schans och kolla åtminstone till avsnitt 19.. om man slutar efter 15 avsnitt så ska man inte kolla på den helt enkelt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Mot episod 16 började jag känna mig lite tveksam till utvecklingen av denna serie. Men vid det här laget ser det ut att bli allt mer spännande. Jag ser fram emot fortsättningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Debido Skrivet februari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 Bleach är den bästa animen som finns! Den äger sönder totalt! ÄLSKA! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Idag visades avsnitt nummer 21 i Japan. Subben lär ju ha dykt upp imorgon ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet mars 6, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2005 21an var rätt bra faktiskt =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet mars 7, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2005 Jää. SPOILER: Jidanbou är bäst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet mars 7, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2005 Jää. SPOILER: Jidanbou är bäst. Speciellt när han börjar grina. Det är manligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimono Skrivet mars 27, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 mm.. bleach tycker jag är jätte bra. de har skämt plus att de slåss. än så länge har jag sett de avsnitt som har kommit ut, å alla e jätte bra. fast alla tycker olika, så de finns väl några som inte tycker om den, men ladda ner å sedan säg vad du tycker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet mars 28, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2005 Jag har sett fram till tredje episoden, och kan inte säga annat än att jag starkt funderar på att sluta följa den(fundera som i att inte ha orkat sett de 4 senaste episoderna). Komedin är ganska hyffsad, det finns bra karaktärer, men handlingen och actionscenerna känns för barnsliga. Det skulle vara ok om sakerna som händer emellan varit bra(Ta Kannazuki no Miko som exempel, där hatar jag bokstavligt talat striderna, men allt annat är väldigt bra), men istället är det utdraget och rent tråkigt. Allt känns segt, och hitills har jag inte fått någon fanservice som kompensation Vanligtvis slutar jag aldrig se serier och dömer inte dem förrän efter minst 5-6avsnitt, så jag ska väl se några fler, om jag orkar dvs. Får återkomma efter det... Se resten action scenerna nu kanske e lite barnsliga men blir mkt bättre senare. tro mig.. eller ännu bättre läs mangan den e bara för bra plus den har kommit mkt längre än animen jue :D Manga Spoiler om ni läser mangan och tycker den e seg i början så ska ni veta att efter vol7 e det nonstop action ända tills ca volym 17 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 28, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2005 Rukia är söt :P Håller med :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet mars 28, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2005 nä, henns hår ser ut som en chocklad topp :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg