Fjall Raven Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 "Fyra redaktörer på Medströms speltidningar Super Play och PC Gamer har sagt upp sig. Enligt uppgift till Dagens Media är de fyra på väg att starta ett nytt projekt tillsammans. Om så är fallet vill Joakim Bennet, chefredaktör på PC Gamer, inte berätta. Utöver Joakim Bennet lämnar Super Plays chefredaktör Tobias Bjarneby och redaktörerna Martin Johansson och Thomas Wiborgh Medströms, som numera går under namnet Hjemmet Mortensen. " OMFG! http://www.dagensmedia.se/mallar/dagens ... sion=37586 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 NOOOOOO!!!!!! dom kan ju inte länma SP, svikare! nu slutar jag läsa den tidning Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 SP har ju fortfarande kvar Oscar Skog vilket är väldigt tur för dem. Vad har SP kvar nu egentigen utom det, ett sugigt forum? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Victor Sjöström,Doru och enstaka inslag av Raina Lee annars har tidningen varit skit ändå. Förväntningarna är skyhöga inför den eventuellt nya tidningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Så var den sista spiken i kistan satt. :( Vila i frid, kära Super Power. Det enda du kan göra nu är trona på minnen från fornstora dagar då du verkligen kunde vara originell. Idag är det bara pokerfejsighet som gäller... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Så kan de gå Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Känns lite chockerande, men men. Oskar Skog är i varje fall kvar och han är min favorit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gin Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Grymt att dom ska starta ett eget projekt tillsammans iaf :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Är Tommy Rydling kvar? Wiborgh är annars min favorit speciellt i Super Monkey Ball guiden på någon DVD. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet november 27, 2004 Anmäl Share Skrivet november 27, 2004 Är Tommy Rydling kvar? Wiborgh är annars min favorit speciellt iSuper Monkey Ball guiden på någon DVD. Ja, programmet Wiman på Ztv, den var den andra dvd-utgåvan den fanns. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet november 27, 2004 Anmäl Share Skrivet november 27, 2004 Har tränat och tränat men ändå aldrig blivit så bra som han. Tommy Rydling är iofs kul o bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Men hallå vem läser pc gamer utan Bennet?? det går ju inte det är som att ha en manga utan bilder bara text så det blir en roman istället.. Det går liksom inte tänk bara man siteer och öpnnar sin ny anlända shonen jump en tidig onsdags morgon och så pooff inga bilder inga fina tecknade figurer bara massa text så är det med Bennet.. Kom tillbaka Bennet Pc Gamer ä not the samma utan you...!!!!! [ursäkta min svengelska] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Får väl säga att både Superplay och PC Gamer var något otroligt dåliga redan innan detta hände, så jag undrar om det egentligen kan bli mycket sämre... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 *Minns det glada 90-talet då pc-gamer verkligen hade humor...* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beet Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Tycker SP gått ned sig rätt mycket dom senaste åren så jag slutade penumera på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Har PC Gamer också blivit av med sin humor? :( Jag undrar varför vissa tidningar kör med humor och självironi i början för att sedan bli hur pokerfejsiga som helst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet januari 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Jag kan ju säga nu att alla har lämnat Super PLAY, förutom Pär Villner och Tommy Rydling, aja dom kanske avgår för eller senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 De är för övrigt okända namn för mig. Finns det ens NÅGON som varit med från första början som finns kvar på Super Play? När försvann Killer-John? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg