Chiva Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Nu ska jag göra en liten fuling, nämligen göra lite reklam för ett eget projekt som jag håller på med just nu, nämligen min fantasybok. Jag har lagt ut två kapitel ur den som man kan läsa (i pdf format). Jag hoppas att det kan skänka mysig läsning i höstmörkret. Viktigt att tänka på är att boken inte är färdig än och att det kommer att ske förändringar i det som är skrivet. Boken hittar ni på http://chiva.duskwood.com. Jag vet att det inte är riktigt mangarelaterat men jag tänkte att ni kanske kunde ha intresse för att läsa lite material från en upcoming författare? =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 All heder åt fansinverksamhet! :D Fast... vad har det med manga att göra? Är du japan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chiva Skrivet november 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 *funderar en stund* Jag heter Kim, det e la japanskt? =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Kinesiskt snarare... Eller koreanskt, där heter alla Kim. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chiva Skrivet november 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Kan vara så, jag vet inte. :D Men aja, jag får vel skriva lite i en annan del av forumet. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Eller så kan farbror moderator flytta åt dig. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Jag läste dem små smygtittarna, och det verkade mysigt som sagt. Jag får vid tillfälle då jag inte är lika trött ladda ner prologen och kapitel1 för lite läsning! ;) Jag flytter tråden till Gott & Blandat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Hm, du tycker inte att mörkret mot ljuset är lite utjatat? Men om du klarar av det, och inte kopierar från någon annan författare så. Ska bli intressant att läsa sedan! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg