olofgr Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Postad tidigare på animanga.nu men la upp den här också. ^^ Det är ju en några veckor gammal skiss som jag färglagt nyligen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Skit fräck skuggning. Avgudar stilen. Finns egentligen inte så mycket att klaga på.. Allt är perfekt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 jag kan bara hålla med Kenshin om att jag avgudar din stil. Eller kanske inte avgudar, men den är RIKTIGT snygg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Åh, helt underbar bild. Väldigt vacker må jag säga. Gillar bakgrunden. Snyggt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Oooootroligt snygg färgläggning! Mycket känsla av midvinternatt i den bilden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Måste säga att jag också är mållös. Underbart snyggt! Enda "felet" jag kan hitta är att hennes panna känns lite lång x_o Men i övrigt var det finfint! Nu ska jag fortsätta stirra på snön... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olofgr Skrivet november 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 tack tack ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 WOOA! Så vacker bild! Färgläggning, skuggning, underbart helt enkelt! EDIT: Ditt galleri hade också många fina bilder. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Otroligt vacker, får en instinktivt att tänka på en speciell dikt av en nationalskald vid namn Rydberg... Episk... Vill även ta tillfället i akt att passa på att prisa er andra som postar här, det är helt enkelt för många rubriker för att orka skriva samma sak i alla; det är SÅ coolt att se folk slänga upp sina verk här, jag önskar att jag hade varit med från start och kunnat ta större del av det! Även om jag egentligen inte kör det asiatiska stuket är det jävligt kul att se och prova på så smått! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 ännu en gång får ja säga hur heeelmysig den här är =^___^= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Hel fräsig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Hur underbar som helst! Håller med alla andra om färgläggningen, riktigt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Otroligt snyggt! Riktig bra känsla Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Nice! Gillar blänkningen på luggen. Coola moln! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 jo den är fan fräs fräs! jag älskad den lite gråmörkblanka stämningen i den som en riktig vinter kväll, hel fräs! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Riktigt scchlakkt! :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Amen faan, här håller folk på å prsar den fullt ut åsså kan inte jag se den! Typiskt! :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Galet snygg färglaggd :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg