Skatan Milla Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 I den här tråden så vill jag att ni skall skriva era favorit händelser som har hänt i spelet, vare sig det är story eller om det var när ni sprängde 5 bilar på samma gång. Ett av mina favorit ögonblick måste ha varit jag fick se Jetplanet Hydra för första gången då jag hade snott ett flygplan från Los Santos flygplats. Det var nästan så att hjärtat hoppade över ett slag när den sköt sina missiler efter mig som jag hjälplöst förökte undvika med mitt Dodo plan. Jag krashade ner i vattnet till söder om las venturas och simmade upp till land där jag blev ner mejjad av FBI och swat som hade bestämmt sig för att ta en picknic på stranden. Men nu när jag visste att hydran fanns så hade jag bara ett mål. Att flyga den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Det har hänt mig en hemsk sak. Jag tränade en gång tills jag inte kunde träna mer. (På min sparning där jag har klarat av "story mode") Nästa dag så kom jag tillbaka men då stod det "You have already reached your limit for today. Come back tomorrow!". Jaha, tänkte jag och spelade så att ännu en dag gick. Samma sak stod det då och det står det fortfarande. Irriterande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 det var en gång när jag körde med min motorcykel (inte freeway men den finns ute på landsvägen) så skulle jag köra upp för en sån där väg där man kör uppåt och svänger åt ett håll samtidigt för att komma upp på en högre väg. Jag körde som vanligt upp för den då det kommer en fet lastbil i högsta fart (alla som spelat vet att dem kör som idioter på landet) och kör på mig och det ser ut som att lastbilen använde min motorcykel som en ramp för att sedan flyga utav h-e och slå en volt och börja rulla. Det såg så himla sjukt ut så jag och min polare började garva som f*n. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Det har hänt mig en hemsk sak. Jag tränade en gång tills jag inte kunde träna mer. (På min sparning där jag har klarat av "story mode") Nästa dag så kom jag tillbaka men då stod det "You have already reached your limit for today. Come back tomorrow!". Jaha, tänkte jag och spelade så att ännu en dag gick. Samma sak stod det då och det står det fortfarande. Irriterande. Precis samma sak har hänt mig. Måste va en bugg. Tar ju hur lång tid som hellst att få muskler nu när man inte kan träna :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Det har hänt mig en hemsk sak. Jag tränade en gång tills jag inte kunde träna mer. (På min sparning där jag har klarat av "story mode") Nästa dag så kom jag tillbaka men då stod det "You have already reached your limit for today. Come back tomorrow!". Jaha, tänkte jag och spelade så att ännu en dag gick. Samma sak stod det då och det står det fortfarande. Irriterande. Precis samma sak har hänt mig. Måste va en bugg. Tar ju hur lång tid som hellst att få muskler nu när man inte kan träna :( Vad säger du, kan man få muskler på ett annat sätt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 det skummaste som hän mig i GTA var när jag skulle cykla upp för det höga berget nere i syd-väst. när jag var nästa uppe så cyklade jag nära bergs väggen. jag cyklade upp för något som liknade en mycket liten krater. och på något skumt sätt så ramlade jag ner innanför berget och svävade stilla i lufen. efter 5-10 sekunder hamnade jag utanför berget igen och fick 350 i stuntbonus (jag satt kvar på cyklen) :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Jag flög Helikopter, jag tror det var hunter, så var jag ovanför huset i san fierro som heter "the pointiest building" jag gick ut ur helikoptern på högsta höjden och föll väldigt långt, jag gled längst sidan av huset och förlorde endast 15% av livet när jag slog i marken ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 När jag sjönk ner under marken i en värld som bara var grå och sedan landa några meter bort på en väg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 När jag sjönk ner under marken i en värld som bara var grå och sedan landa några meter bort på en väg. typ som jag asså... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 I polishusets duschrum i Los Santos kan man hitta en lila...öhm... grej. Jag upptäckte just att man kan ge den i present till någon av tjejerna man dejtar genom att trycka på L1. Dom blir jätteglada! It's a sick game :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Haha jag har också hittat den roliga lilla rosa saken i duschen ^^ Jag tycker att det är roligt att lira 2 player, jag har för mig att det också ökar romansen mellan Carl och valfri tjej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Jag flög Helikopter, jag tror det var hunter, så var jag ovanför huset i san fierro som heter "the pointiest building" jag gick ut ur helikoptern på högsta höjden och föll väldigt långt, jag gled längst sidan av huset och förlorde endast 15% av livet när jag slog i marken ^^ Jag gjorde liknande, fast jag hade åkt upp på det högsta huset i 3:e världen. Och jag förlorade inget liv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 I polishusets duschrum i Los Santos kan man hitta en lila...öhm... grej. Jag upptäckte just att man kan ge den i present till någon av tjejerna man dejtar genom att trycka på L1. Dom blir jätteglada! It's a sick game :) Jag gick runt den polisstationen lite grann, till parkeringen. Där var det två poliser som misshandlade en prostituerad tror jag och då när jag såg det så fick jag automatiskt polisen efter mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 Mitt favorit ögonblick är när jag råkade köra ut över en klyfta, voltade runt 4-5 varm med bilen för att sedan snyggt landa åt rätt håll och fil på vägen under. ok bilen sprängdes strax efter men det var coolt så länge det varade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 När jag för första gången hittade "dildon" som vapen. Det såg ganska fult ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Det bästa var när jag först hade fått spelet och skulle åka tåg. Jag hade åkt ganska långt på första ön och därmed fick jag en massa fart. När jag kom fram till en "vägspärr" åkte jag rakt igenom den och vidare. Jag åkte då runt hela kartan. Jag vet inte om det kan vara en bugg, men roligt var det. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeke Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 När jag skulle åka hydran! Tyvärr så fastnade jag direkt mellan två träd och sprängdes i små potatisar! Kan vara en bugg,eller min vanliga otur ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 27, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2008 Jag skulle ta Big Smoke till Unity Station men svängde fel och hamnade på gatan till Grove. När jag vände började folk skjuta som fan nånstans och ögonblicket efter föll mig en polisbil i armarna från bron ovanför. Vid ett annat tillfälle hade ett antal grupper (polis, gäng, fotgängare) hamnat i ett tumult (ej storyline) och något script fick väl knas, för en polis gjorde en "carjacking"... på en polisbil. Kul spel, men PS2-grafiken betackar jag mig för i något som släpptes efter Half-Life 2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 27, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2008 Wow, vilken gammal tråd! Nästan fyra år gammal! Nåja, nu när jag såg den så kom jag att tänka på ett tillfälle när jag åkte runt med en motocross utanför stenbrottet. Sen plötsligt som en blixt från klar himmel så krashade ett flygplan rakt på mig och dödade mig D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 27, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2008 Nåja, nu när jag såg den så kom jag att tänka på ett tillfälle när jag åkte runt med en motocross utanför stenbrottet. Sen plötsligt som en blixt från klar himmel så krashade ett flygplan rakt på mig och dödade mig D: Det där hände mig när jag hade varit på en vapenaffär på en huvudgata. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet september 1, 2008 Anmäl Share Skrivet september 1, 2008 Sen plötsligt som en blixt från klar himmel så krashade ett flygplan rakt på mig och dödade mig D: Haha, underbart. Jag älskar den där videon med killen som skall göra det där hoppet ute i öknen och han blir påkörd av ett flygplan när han är ute i luften. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg