kakan Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 JAg är naruto frälst, jag totalt älskar serien!!!Karaktärerna, De snygga fighterna, Musiken, Storyn ahh den är så vacker! jag är en naruto fanatiker och tycker att alla som inte gillar naruto bör brännas på bål för kätteri och avvikande från den rätta vägen!^__^ (ja jag är inte särskilt demokratisk av mig.) Dito :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r0kka Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Ja har sett säsong 1-4, och ja kan inte vänta tills säsong 5 kommer ut! XD Med andra ord: Ja diggar Naruto, allt e bra: musiken äger, den innehåller den bästa sortens humor, presonligheterna och fightanimationerna är professionelt gjorda. :P Själva iden med ninja tekniker å "chakra" e också coolt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 JAg är naruto frälst Man behöver inte vara präst för att frälsa Naruto. Han frälsar sig själv :P ursäkta det kanske är jag som är dum i huvudet...men jag förstår inte det krypterade medelandet i texten...U___u Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Du skrev att du är Naruto frälst, vilket betyder att du är honom frälst. Vad skall du frälsa honom för? Seriöst, sluta särskriv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 orka klaga på hur andra stavar, han kanske är dyslexiker. alla sitter inte och är petnoga med sina stavelser över internet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 Det är lite synd... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 Du skrev att du är Naruto frälst, vilket betyder att du är honom frälst. Vad skall du frälsa honom för?Seriöst, sluta särskriv. ok, om jag var en varelse som låg på en väldigt låg nivå i näringskedjan skulle jag nog ta åt mig din kritik, men när du formulerar det så snällt så måste jag besvara. ok låt mig omformulera: "Jag är frälst av animeserien naruto/ Jag tycker animeserien Naruto är jätte bra." så förstod du nu vad jag skrev? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 orka klaga på hur andra stavar, han kanske är dyslexiker. alla sitter inte och är petnoga med sina stavelser över internet är det så allvarligt att ni tror att jag är dyslexiker? :( (ja jag är medveten om att jag dubbelpostade.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 Naruto är inte en serie som vinner nobell priset. Men när det verkligen händer något är Naruto en av de bättre. Under de sista avsnitten känns det som att någonting börjar att hända (äntligen). Avsnitt 107-109 har varit en av de bättre. Handligen har ändrats rätt mycket, men jag var inte förvånad. Det låg i luften. Finns risk dock att Naruto kan pasera 200 avsnitt gränden när den blir klar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 han kanske är dyslexiker Eller inte. Särskrivning har ingenting med dyslexi att göra, särskilt inte när han för övrigt stavar bra. klaga på hur andra stavar Det handlade inte om stavning, utan särskrivning av orden som gör att hela betydelsen av meningen kan ändras. Sjö nära tomt säljes - Sjönära tomt säljes Brunstens batteri - Brunstensbatteri Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 så förstod du nu vad jag skrev? Vi förstod alla vad han skrev, han bara menade att du skulle skriva "Narutofrälst" istället för "Naruto frälst". Precis som att man bör skriva "dubbelpostade" och inte "dubbel postade". På engelska skriver man inte ihop sammansatta ord, men på svenska gör man det. En sjuk sköterska är inte alls samma sak som en sjuksköterska. Det var det han menade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 god strike me down :/ jaja sorry, ingen är perfekt neh? jag ska försöka tänka på det. iaf tillbaka till ämmnet. Jag kan inte vänta tills 110-111 kommer ut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 jaja sorry, ingen är perfekt neh? Jag särskrev som bara den i min ungdom. Så är det. Jag kan inte vänta tills 110-111 kommer ut! Jag misstänker att mangan ligger före animén, men hur är det, springer animén iväg i sina egna sidospår ibland? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 Jag misstänker att mangan ligger före animén, men hur är det, springer animén iväg i sina egna sidospår ibland? Jo, det händer. Ungefär två-tre avsnitt sedan så var det en del på sisådär fem avsnitt som tydligen inte fanns med alls i mangan. Puh, och nu kommer ju ett dubbelavsnitt också. Jag hoppas att det inte blir något i stil med det första dubbelavsnittet då första halvan bara var en lång resumé av hela serien. :sleep:; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg