ebba Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 e på dålig humör, så även om jag just nu hatar den här bilden så är jag mer nöjd me den än va man kan tro.. men men... http://www.deviantart.com/deviation/12467378/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Otroligt häftig kropp :D Förstår inte hur du kan hata den? Hur snygg som helst! Vill oxå måla lika fint som ebba *kastar kottar på ebba* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashtangi Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Ja, hur kan du överhuvudtaget hata den bilden? Den är ju hur cool som helst.. Vill oxå kunna måla så bra.. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 den är mycket fin...gillar framförallt ögonen och håret..=) hoppas dom andra kommer snart...men ta tid på dig ebba...ta det när du känner för det...brukar bli bäst då..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 nice :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Riktigt snygg tycker jag....förstår fortfarande inte riktigt hur alla får de där olika nyanserna på färgen så bra, men det är nån slags ljusfunktion i PS va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Riktigt snygg tycker jag....förstår fortfarande inte riktigt hur alla får de där olika nyanserna på färgen så bra, men det är nån slags ljusfunktion i PS va? nein, lr..man kan säkert använda nån slags ljusfunktion, men jag använder mej bara av olika brushes på olika opacity, o olika färger ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Riktigt snygg tycker jag....förstår fortfarande inte riktigt hur alla får de där olika nyanserna på färgen så bra, men det är nån slags ljusfunktion i PS va? nein, lr..man kan säkert använda nån slags ljusfunktion, men jag använder mej bara av olika brushes på olika opacity, o olika färger ^^; Men det måste ju ta hur lång tid som helst för att det ska bli bra. Då uppskattar jag färgläggningen ännu mera än vad jag gjorde innan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Mr. Fantasy, hehe, jo, tar rätt lång tid ^^; men de blir lite lättare o få till de som jag vill ha det ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lingonline Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 ruggigt snygg bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r0kka Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 ebba e min nya idol :) otroligt fin bild, du behöver inte hata den ebba ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 ebba e min nya idol :) otroligt fin bild, du behöver inte hata den ebba ;) hatar den inte egetligen, den blev bara inte riktigt som jag ville ha den... åsså va ja på dåligt humör när skrev de här inlägget först =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg