Arla-kanninen Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 detta är min första bild som jag lägger upp och jag använder några nya tekniker okså jag skulle bli mycket glad om jag fick lite kritik till nästa bild http://www.deviantart.com/deviation/12462599/ jag lägger upp en till nu http://www.deviantart.com/deviation/12527145/ har fixat ansiktet, armar och sånt nu. Så han e lite snyggare nu (nr 2) tack på förhand! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Snygg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 CHIBI! ^^ Den var snyggt gjord men det ver lite konstigt med öronen.. de ser inte ut att sitta fast? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Snygg och cool!! ^^. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Snygg! Gillade håret! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Haha! Den vae ju asmäktig. Du har stil också.^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 bra början! tycker att håret ser väldigt plastigt ut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Häftig bild :) Har inget mera att säga.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 anatomin är helt off särskilt vid bena. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet november 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 jag kan bara tacka så fick jag ju massa bra kritik också Tackar Tackar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Hehe, den andra bilden var oxå cool. Ser ut som den 1:a bildens onda tvilling eller nåt. Keep up the good work! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rajala Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Gillar din stil, keep up the good work :D. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Arla-Kanninen, har jag rätt när jag antar att du läst 'The wee free men' av Pratchett? Isf. Välkommen Pratchett-broder! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet november 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Eeeh... ne, har typ hört talas om författaren men jag har nog inte ens vart nära den boken (jag e inte direkt den som läser massa böcker) men jag kan ju hålla med om att namnen låter lite inspirerade av titeln men som sagt alldrig hört talas om den boken Icke broder :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg